(Español) Encuentro con Asociaciones

29 Octubre, 2024
11:00a13:00

Baner de Ecnuentro con Asociaciones

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat, dins de les activitats de Bienvenida a la UMH, organitza una trobada amb associacions, dimarts que ve 29 d’octubre, d’11.00 a 13.00 hores, en l’edifici Altabix del campus d’Elx.

Com és sabut, durant el mes d’octubre s’organitzen les diferents Activitats de Bienvenida que el Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat posa a la disposició de la comunitat universitària i la ciutadania en general, per a donar a conéixer les diferents activitats culturals que s’aniran produint al llarg del curs acadèmic 2024/2025.

Així, dimarts que ve 29 d’octubre, en horari d’11.00 a 13.00 hores, en l’edifici Altabix del campus d’Elx, tindrà lloc una Trobada amb Associacions, un lloc de posada en comú dels recursos que les diferents associacions d’Elx i comarca que participaran, poden oferir al nostre estudiantat de nou ingrés i viceversa, de manera que es produïsca un intercanvi de coneixement i de sinergies.

En concret, les associacions que ja han comunicat la seua assistència són: Associació de Malalties rares d’Elx, Secretariat gitano d’Elx, Dimove, Elx Acull, Objectiu diagnòstic, Esports sense adjectius, LGTB Crevillent i Dones Veïnals Elx.

L’activitat és lliure i està dirigida a la comunitat universitària i al públic en general.