Fase local Lliga de debat

Lliga de debat

3 de febrer 2022

Banner Lliga de debat

Fase local de la Lliga de debat de secundària i batxillerat

El vicerectorat de Cultura organitza la fase local de la Lliga de debat de secundària i batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats en col·laboració amb Escola Valenciana els propers dies 4 i 5 de febrer de 2022 a partir de les 9.00 hores, a l’Aula 0.2 de l’edifici Arenals del Campus d’Elx.

El proper divendres dia 4 de febrer a les 9.00 hores del matí tindrà lloc el primer dels debats corresponents a la fase local de la Lliga de debat de secundària i batxillerat 2020 de la Xarxa Vives d’Universitats. Els centres que hi participen són els següents:

• IES Misteri d’Elx
  • IES Gaietà Sempere
  • IES Santa Pola
  • IES Joan Fuster de Bellreguard

Dissabte dia 5 es desenvoluparà la semifinal i final de la fase local. La pregunta d’enguany de la que caldrà debatre és «Cal posar límits a la ciència?»

L’equip guanyador d’aquesta fase local passarà a la fase final, que se celebrarà dels dies 30 de març a 1 d’abril a la Universitat Autònoma de Barcelona.