Vols pertànyer a la Companyia de Teatre UMH?

Teatre

17 de gener 2020

Si vols pertànyer a la Companyia de Teatre UMH, vine a la presentació.
· Campus d’Elx: dilluns 20 de gener, a les 16:00 h, Aula 1 de l’edifici El Clot. (Dirigeix: Adán Rodríguez)
· Campus d’Altea: dimecres 22 de gener, a les 18:00 h, Taller de dibuix 2 de l’edifici Cap Negret. (Dirigeix: Toni Ferri)
Els assajos setmanals tindran lloc des de gener fins a juny del 2020 en aquests dos campus (els i les interessades d’altres campus podran reubicar-se o en el d’Altea o en el d’Elx).

Requisits d’accés:
· L’activitat està dirigida a qualsevol persona interessada, major d’edat, tindrà prioritat el col·lectiu UMH (estudiants, PAS, PDI i Alumni).
· Es valorarà positivament la realització dels cursos de teatre que hi ha dins del catàleg de cursos d’hivern.

+info

Aquestes activitats són gratuïtes i estan organitzades pel Vicerectorat de Cultura.

Per a qualsevol dubte o informació, escriviu un correu electrònic a .