La UMH i la Fundació Pascual Ros Aguilar renoven el conveni per a la realització de la beca artística Puenting

Sala Magna

2 d’abril 2015

01-04-15-puenting-2

La vicerectora de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Esther Sitges Maciá, i el president de la Fundació “Pascual Ros Aguilar”, Sergio Ros Vidal, han renovat el conveni de col·laboració per a la realització de la Beca puénting de Professionalització Artística. Aquesta beca està enfocada a estudiants de l’últim curs de la Facultat de Belles Arts de la UMH que vulguin donar un salt al món professional de la creació artística.

La beca “puenting” és una iniciativa de la Mustang Art Gallery i la Facultat de Belles Arts de la Universitat, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH. L’objectiu és generar un pont que connecti la formació artística amb la professionalització en l’àmbit de la producció artística. Mustang Art Gallery exhibirà a les seves instal·lacions el projecte seleccionat, produït en els tallers de la Facultat de Belles Arts d’Altea, sota la direcció d’un docent de la UMH.

Dels 2.000 euros de dotació de la beca, que atorgarà la Fundació “Pascual Ros Aguilar”, 1.600 seran per a la producció del projecte i 400 per honoraris de producció d’obra i drets d’autor. A més, els estudiants comptaran amb les infraestructures, equips tècnics, assessorament i recursos humans de la Facultat de Belles Arts del campus d’Altea de la UMH, així com de Mustang Art Gallery.

Més informació a l’enllaç: https://registro.umh.es/files/2015/03/RE_2015_001_3453.pdf