La UMH y el Ayuntamiento de Ibi firman un convenio para la realización de las Aulas Universitarias de la Experiencia en la localidad

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

La vicerectora de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Esther Sitges, i l’alcalde d’Ibi, Rafael Serralta, han signat un conveni per a la renovació de les Aules Universitàries de l’Experiència (AUNEX) en aquesta localitat.

La UMH celebrarà a Ibi la vuitena edició de les Aules Universitàries de l’Experiència (AUNEX). Aquesta iniciativa és una oportunitat que permet estudiar a les persones que no han pogut fer-ho amb anterioritat i que suposa una experiència molt positiva per a tots.

El programa de les Aules Universitàries de l’Experiència de la UMH acull prop de 500 alumnes cada any i es realitza des del curs acadèmic 1999/2000. Al llarg dels anys ha augmentat el nombre de seus i d’alumnes, així com d’activitats culturals per i per als majors en la UMH. Per poder matricular-se en les AUNEX, els alumnes han de ser majors de 55 anys. El curs té una durada de dos anys i consta de set assignatures i un cicle de seminaris en els quals s’imparteixen, entre altres matèries, coneixements de Dret, Història, Psicologia, Art, Antropologia, Sociologia, Alimentació, Música, Teatre i Economia.