Festival de Cinema de Sax

El Festival Internacional de Cinema de Sax naix de la iniciativa del cineasta i escriptor Miguel Herrero Herrero, president de l’Associació Cinematogràfica i Audiovisual de Sax (ACAS) i director de la productora cinematogràfica i editorial Cinestesia.

Aquest festival compta des de la seua creació, en 2006, amb el suport de l’Ajuntament de Sax, i en les seues diverses edicions, amb el suport d’entitats com: Generalitat Valenciana, Cultur Arts, Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH), Diputació d’Alacant, Ciutat de la Llum, Universitat d’Alacant, etc. També hi col·laboren empreses com ara Giménez Ganga i Gaviota Simbac.

El Festival amb catorze edicions es consolida cada any com un lloc privilegiat trobada entre aficionats i professionals de cinema. Es realitzen cicles de cinema gratuïts i a l’aire lliure per la localitat de Sax amb curtmetratges i projectes de llargmetratge a competició. A més de nombroses activitats cinematogràfiques (concerts, llibres, presentacions, trobades, cursos, espectacles, etc.) al llarg del mes juliol.

Visitar la pàgina del Festival de Cinema de Sax