Cicle de cinema en valencià: Un sol radiant

28 Novembre, 2024
0:00a23:59

Bàner del Cicle de cinema en valencià

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx continua amb el Cicle de cinema en valencià 2024-2025 a la sala Odeon d’Elx.

La segona pel·lícula del cicle serà Un sol radiant de Mònica Cambra i Ariadna Fortuny, el 28 de novembre de 2024, amb sessions a les 20.00 i a les 22.30 hores.

Sinopsi: Mila (Laia Artigas), la seua germana major (Nunu Sales) i la seua mare (Núria Prims) es retiren a una casa de camp, lluny del bullici de la ciutat. Malgrat l’aparent tranquil·litat, la tensió en l’ambient va en augment i els nervis estan a flor de pell. Les mirades incòmodes, els silencis i les absències suggereixen que una cosa irreversible està per succeir. Per a enfrontar esta situació, Mila decideix organitzar una festa, que a poc a poc es transforma en una cosa molt més significativa que una simple celebració.

Los propera pel·lícula serà:

23 de gener 2025: L’home dels nassos de Abigail Schaaff

Aquest cicle té la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel, el cinema Odeon d’Elx i Escola Valenciana.

L’entrada és lliure però limitada a l’aforament de la sala.

Cartell:

Cartelldel cicle de cinema en valencià