LLIGA DE DEBAT UNIVERSITÁRIA

Debat

Liga de debate, Lliga de debat

22 de març 2016

25 Abril, 2016a29 Abril, 2016

TallerdeCineUMH_FINAL02

LLIGA DE DEBAT UNIVERSITÁRIA

Del 25 al 29 abril de 2016.
Universitat politécnica de Valéncia.

El objectiu es fomentar l’ús de la paraula entre l’estudiantat sota el format d’un enfrontament dialèctic entre diversos equips, en el qual s’haurà de defensar una posició a favor o en contra sobre un tema d’actualitat.
El tema de debat es Cal demostrar uns mínims de coneixements polítics per tenir dret a vot?

La participació en la competició està oberta a l’alumnat de les universitats membres de la Xarxa Vives, que estiga matriculat en el curs acadèmic en què es realitza la competició.

Cada universitat podrà inscriure un equip participant que haurà d’estar format per un màxim de 5 persones d’aquesta universitat. Aquest equip haurà d’estar representat per un capità o portaveu.
Els capitans dels equips inscrits hauran d’emplenar un formulari en línia amb les dades dels membres del seu equip i adjuntar-hi la documentació que justifique la matrícula durant el curs acadèmic.

BASES
REGLAMENT