La Senda del Poeta 2015

18 Abril, 2015
19 Abril, 2015

SendaPoeta_2015_WEB_IVAJ.GVA-JOVE

Com en anys anteriors el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH, col·labora en la Senda del Poeta que commemora la mort del poeta oriolà.
A la Senda del Poeta es recorren els llocs relacionats amb la vida i obra de Miguel Hernández. El camí comença a Oriola, on va néixer el poeta; passa per Cox, on va viure amb la seva esposa Josefina; per Elx, on van viure i van morir la seva vídua i fill, per acabar a Alacant, ciutat on va morir el 28 de març de 1942 i està enterrat.
La Senda arrencarà des Oriola el dia 17 d’abril i l’entrada dels senderistes a la Universitat Miguel Hernández serà el dissabte dia 18 a primera hora de la tarda. A la seva arribada a la UMH, a l’edifici Altabix on està prevista la seva pernoctació, els senderistes podran gaudir de diferents activitats, reprenent la seva marxa al dia següent per a acabar en la tomba del poeta, al cementiri d’Alacant.
L’activitat està organitzada per l’IVAJ. Per obtenir més informació i per realitzar les inscripcions han d’entrar en Senda del Poeta 2015 . Hi ha places limitades!

Activitats organitzades en la UMH per l’arribada de la “SENDA DEL POETA”

Visita l’exposició d’Exposició 50 x 50 en homenatge a Miguel Hernández

Video del recorrido de la senda del poeta 2014

Arrancada de la senda del poeta