Sorteig entrades concert “Orquestra Simfònica d’Elx”

La resposta correcta és: INSPIRADA EN LA NOVEL·LA DE JEAN PAUL

El sorteig realitzat el dia 13 febrer 2015 a les 13:00 h al vestíbul de l’edifici Hélike va donar com a guanyador/a de les entrades a:
Mª Luz Campos Vega. Directora en el Servei d’Instrumentació Científica al Campus de Sant Joan de la UMH

VOLS GUANYAR DUES ENTRADES PER AL CONCERT DE L’PRÒXIM DIA 21 DE FEBRER DE LA OSCE, AL GRAN TEATRE D’ELX?

Per a això has pertànyer a la Universitat Miguel Hernández d’Elx, i respondre a la següent pregunta, enviant la teva resposta a

Indica el teu nom complet, número de telèfon i col·lectiu al qual pertanys (PAS, PDI, Alumni o Estudiant).

Fi de termini : divendres 13 febrer 2015 a les 12.00h

Les entrades es sortejaran entre els encertants el dimarts 17 a les 13:00 h a l’edifici Hélike.

La pregunta és:

A què es deu el sobrenom de “Tità” de la primera simfonia de Gustav Mahler, la qual interpretarem en versió Orquestra de Cambra?

Més informació de l’Orquestra en Residència UMH, així com del proper Concert Informal aquí

07-02-14-OSCE-LOGO