Este dijous dia 27 es falla el premi internacional de poesia Miguel Hernández

Este pròxim dijous dia 27 de març es fallarà a les 13 hores en l’Hotel-Palau de Tudemir, a Orihuela, el Premi Internacional de Poesia “Miguel Hernández-Comunidad Valenciana” en la seua edició de 2014.

El Premi Internacional de Poesia, amb una dotació econòmica de 15.000 euros, un element artísitic acreditatiu i la seua publicació en l’editorial Esdevindre, ha obtingut una participació de 455 poemaris procedents de diversos països com Alemanya, França, Colòmbia, Mèxic, Perú, Argentina, Estats Units, Itàlia, Uruguai, Bolívia, Suècia, Regne Unit, Canadà, Veneçuela, Cuba, Equador, Costa Rica, Xile, etc., i de diverses províncies espanyoles.

El Jurat serà presidit, per la seua condició de patró de l’Entitat, per Francisco Javier Díez de Retorne, catedràtic de Literatura Espanyola en la Universitat de Múrcia. A més, el Jurat estarà compost per l’editor Juan Pastor i els professors Manuel Cifo (Universitat de Múrcia), Arcadio López-Casanova (Universitat de València) i Joaquín Juan Penalva (Alacant). El director de l’entitat convocant actuarà com a secretari.