Orquestra en residència UMH

UMH-OSCE

7 de novembre 2013

osce umh INSCRIPCIÓ EN L’ORQUESTRA EN RESIDÈNCIA UMH

La UMH ha creat l’Orquestra en Residència, per tal de fomentar la Música simfònica, mitjançant l’Orquestra Simfònica Ciutat d’Elx (OSCE).

Les activitats que s’ofereixen a la comunitat universitària de la UMH són fonamentalment dos:

1.- Participació activa en els concerts i assajos de l’OSCE. Prèvia superació d’una prova de nivell similar a estar cursant o haver cursat un grau o llicenciatura en alguna especialitat instrumental que pertanga a l’Orquestra Simfònica.

2.- Creació d’uns grups musicals amb alumnes de la UMH que per haver-se desplaçat des de la seua ciutat d’origen a Elx, han perdut el vincle amb les seues agrupacions anteriors, però no les ganes de fer música en grup. Aquesta activitat estaria supervisada per components de l’OSCE.

PRIMERA REUNIÓ INFORMATIVA I PROVA DE NIVELL:

DIMARTS 12 DE NOVEMBRE A LES 16h EN L’AULA MAGNA, EDIFICI ALTABIX.Mapa
Els interessats hauran de portar el seu propi instrument.

Si no pot assistir, o necessita més informació, a la Unitat de Cultura, Extensió Universitària i Promoció Lingüística, edifici Hèlike, 96 665 8829, y en ">