Jornada de portes obertes per a conéixer l’Orquestra en residència de la UMH

UMH-OSCE

4 de novembre 2013

5 Novembre, 2013
9:30a11:00
Jornada de portes obertes per a conéixer l’Orquestra en residència UMH.
Dimarts, 5 de novembre de 9.30h a 11.00h al Aula Magna de l’edificio Altabix. Campus d’Elx

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández, com a part de les activitats de benvinguda, organitza una jornada de portes obertes amb l’objectiu de donar a conéixer l’Orquestra en Residència de la UMH. Durant este espectacle musical, es gravarà en directe el cd “Música identitat ilicitana”.

L’actuació, a la que està invitada tota la comunitat universitària i públic en general, tindrà lloc demà dimarts 5 de novembre de 9:30 a 11.30 h en l’Aula Magna de l’edifici Altabix. L’entrada és lliure fins a completar l’aforament de l’aula.

La creació de l’Orquestra en Residència de la UMH, va tindre lloc el passat mes de març quan el rector de la universitat, Jesus T. Pastor Ciurana i el president la d’Orquestra Simfònica Ciutat d’Elx (OSCE) , Miguel José García Sala, van firmar el conveni amb què es posava en marxa projectes conjunts per a la difusió musical en l’àmbit universitari. Així, els alumnes matriculats en la UMH, amb experiència musical, poden participar amb l’OSCE, en concerts i assajos, o a través de la creació de grups musicals, amb l’ajuda de professors de l’OSCE.

Per a més informació sobre l’Orquestra en Residència de la UMH http://www.orquestadeelche.org