Noves propostes de Cursos d’Hivern per al curs 2013-2014

El programa de cursos d’hivern és una de les activitats formatives oferides des del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària. L’objectiu d’este programa és ampliar i aprofundir en els coneixements adquirits de les diferents disciplines i participar en noves ensenyances en l’àmbit de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Els cursos d’hivern, dirigits a tota la comunitat universitària i a la societat en general, aborden temes d’actualitat que entenem són d’interés per a la majoria i amb açò fomentem la participació activa durant la impartició de les diferents matèries.

La programació dels cursos comprén el curs acadèmic complet. L’estudiant rep un diploma acreditatiu per la realització del curs.

Termini de presentació fins al 6 de setembre de 2013. Es prega no enviar propostes al mes d’agost.