Exposició “Al Pie de la Letra” a Muro

Exposició

Altea

11 de juny 2013

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i l’Ajuntament de Muro presenta el treball de 23 estudiants de la Facultat de Belles Arts d’Altea de la UMH, titulat “Al pie de la letra”. L’acte d’inauguració se celebra a les 20:30 hores del dia 7 de juny en l’Espai d’Art Arpella, ubicat en l’Arxiu Municipal de Muro d’Alcoi, i estarà presidit pel vicerector adjunt de Cultura de la UMH, Josep Pérez i Tomàs. L’exposició estarà oberta al públic fins al 7 de juliol.

La mostra consta de 46 obres en què cada estudiant de l’assignatura “Pintura Urbana” ha reinterpretat el poema “Loa de la duda”, del poeta alemany Bertolt Brecht, així com el seu poemari “POEMAS Y CANCIONES”. Les obres són una transferència de l’àmbit poètic al pictòric, amb tractament digital i té com a base el paper premsa.

no images were found