El grup de teatre “Celda 1009” del campus de Sant Joan participa al festival “Lingue in scena 2013”

Teatre

29 de maig 2013

El grup de teatre “Celda 1009”, format per estudiants de la Universitat Miquel Hernández, pertanyents al Campus de Sant Joan, viatgen a Torí, per a posar en escena l’obra “Las Aves” en la XIII edició de Festival Estudiantil Europeu de Teatre Plurilingue “Lingue in scena 2013”, que es desenvoluparà del 12 al 18 de maig de 2013. El Festival pretén potenciar el coneixement del Teatre i de les diverses llengües de la Unió Europea.

L’obra “Las Aves” tracta de dos vells atenesos, Evélpides i Pistetero, cansats de la burocràcia, de la corruptela i dels pleits de la vella Hélade decidixen emprendre una aventura a la cerca del regne de “Las Aves” per trobar un lloc net i pur on poder fundar una ciutat exemplar. Per a això hauran d’enfrontar-se primer als pardals, després alliberar-se de la perseverant estupidesa dels hòmens i finalment burlar als mateixos déus per aconseguir el seu objectiu.