Més de 7.000 persones visiten l’estand MAG-UMH en la Fira Internacional d’Art Just-Mad de Madrid

19 Febrer, 2013

El projecte guanyador de la primera edició de la Beca Puenting, convocada per Mustang i la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, ha sigut el protagonista de la secció Just Campus de la Fira Internacional d’Art Just Mad, que s’ha celebrat a Madrid del 14 al 17 de febrer. El treball ‘Plantas Eléctricas’ de l’eixida de la UMH Miriam Martínez Guirao s’ha exposat en esta fira en l’estand MAG-UMH pel que han passat unes 7.000 persones. Este estand, en el que també es va oferir informació de la UMH, va ser inaugurat per la vicerectora de Cultura i Extensió Universitària, Esther Sitges.

La Beca Puenting és una iniciativa de Mustang Art Gallery i de la Facultat de Belles Arts, que compta amb el suport del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària i el Departament d’Art de la UMH. La beca busca generar un pont de connexió entre la formació que s’impartix en la universitat i la professionalització en l’àmbit de la producció art