La UMH inaugura l’exposició ‘Bèrnia 2012’ a La Vila Joiosa

Exposició

Bèrnia

10 de gener 2013

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández d’Elx exposarà dijous que ve, 10 de gener, a les 19:00 hores, l’exposició ‘Bèrnia 2012’. L’acte tindrà lloc en l’espai d’Art Contemporani de la finca La Bavera de La Vila Joiosa i es podrà visitar fins al 15 de febrer. La mostra es troba dins del programa d’exposicions itinerants ‘Circuit d’Art’ de la UMH. L’exposició mostra les obres presentades al certamen homònim, en la que més de 80 estudiants de la Facultat de Belles Arts van presentar les seues propostes. A més de la resta de les obres seleccionades, s’exhibixen les d’Antonio Barea, Carmelo Brustia, Ricardo Casal, Cristià Cortés, Carlos Costa, Iker Lemos, Pablo Navarro, Israel Nicolás, Deborah Orozco, Pablo Pardo, Mónica Rackauskaite i Miguel Sellers. A l’acte d’inauguració assistirà el vicerector adjunt de Cultura de la UMH i comissari de l’exposició, Josep Pérez i Tomàs.