La UMH y l’Ajuntament de Busot firmen dos convenis per a la realització conjunta d’actividades culturals

24 Octubre, 2012

La vicerectora de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Esther Sitges Macia, ha firmat este matí dos convenis de col·laboració amb l’Ajuntament de Busot per a la realització conjunta d’activitats culturals.

Un dels convenis permetrà que les representacions teatrals que organitzen els estudiants de la UMH es puguen celebrar en sales municipals de Busot. L’altre acord té com a objecte l’organització i celebració en esta localitat, de forma conjunta, d’exposicions dels treballs que realitzen els alumnes de la Universitat. El vicerector adjunt de Cultura de la UMH, Josep Pérez i Tomàs, serà el comissari d’estes mostres, que s’emmarquen dins del “Circuit d’Art” de la Universitat.