El grup de teatre “Urbateatre” de la UMH representa l’obra “Minim-mal Show” en Alfàs del Pi

Teatre

Urbateatre

30 de maig 2012

El grup de teatre “Urbateatre” de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx representarà demà dijous, 31 de maig, a les 19:30 hores, l’obra “Minim-mal Showu”. Activitat organitzada i coordinada pel Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH, tindran lloc en el Fórum Mare Nostrum de l’Alfas del Pi. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

El grup de teatre “Urbateatre”, integrat per estudiants del campus d’Altea de la UMH, està dirigit per Antoni Ferri Solbes. Segons l’organització, l’obra “Minim-mal Show” introduïx una nova via dins del teatre perquè no es tracta d’una obra de text ni de teatre físic.

no images were found