La UMH firma dos convenis de col·laboració amb l’Ajuntament de Callosa del Segura per a organitzar activitats culturals

15 Maig, 2012

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha firmat este matí dos convenis de col·laboració amb l’Ajuntament de Callosa del Segura per a la realització d’activitats culturals. A l’acte de la firma ha assistit la vicerectora de Cultura i Extensió Universitària de la UMH, Esther Sitges Macià, i el vicerector adjunt de Cultura, Josep Pérez i Tomàs.

Un dels convenis firmats permetrà als estudiants de la UMH representar obres teatrals en les sales municipals de Callosa del Segura. L’altre acord servirà per a organitzar exposicions d’estudiants de la UMH, dins del ‘Circuit d’Art’, en sales municipals de la localitat. El comissari d’estes exposicions serà el professor Pérez i Tomàs.

no images were found