La UMH firma dos convenis de col·laboració amb l’Ajuntament de Calp per a organitzar representacions teatrals i exposicions

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha firmat este matí dos convenis de col·laboració amb l’Ajuntament de Calp per a la realització d’activitats culturals. A l’acte de la firma ha assistit el vicerector adjunt de Cultura de la UMH, Josep Pérez i Tomàs. Un dels convenis firmats permetrà als estudiants de la UMH representar obres teatrals en les sales municipals de Calp. Per la seua banda, l’altre acord té com a propòsit organitzar exposicions d’estudiants de la UMH, dins del ‘Circuit d’Art’, en sales municipals de la localitat. El comissari d’estes exposicions serà el professor Pérez i Tomàs.