Punto de información juvenil en el campus de Elche

Sense categoria

16 de març 2012

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, la Diputació d’Alacant, l’IVAJ i l’Ajuntament d’Elx han firmat este matí un conveni de col·laboració per a posar en marxa un punt d’informació juvenil en l’edifici Altabix del campus d’Elx. L’objectiu és difondre informació sobre activitats, subvencions, publicacions o campanyes que qualsevol d’estes institucions impulse respecte als jóvens. La vicerectora de Cultura i Extensió Universitària, Esther Sitges, ha subscrit este matí en la UMH l’acord amb la vicepresidenta de la Diputació i diputada d’Igualtat i Joventut, Mercedes Alonso, amb el director general de l’IVAJ, Marcos Sanchís, i amb el regidor de Joventut d’Elx, Manuel Rodríguez Menéndez. Per mitjà d’este acord, la UMH cedirà els recursos materials, mentres que l’IVAJ aportarà la instal·lació del punt d’informació juvenil, així com un professional de la informació, que prestarà els seus servicis de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores i dos vesprades a la setmana. Les entitats col·laboradores, a més, participaran en el programa ‘Infórmate’ que Ràdio UMH emet mensualment i des del que es difon informació relacionada amb la joventut.