Presentació de la lliga de debat UMH

26 d’octubre 2023

banner lliga de debat

Presentació de la lliga de debat UMH
Dilluns, 30 d’octubre a les 19:00 hores a l’aula 0.2, edifici Arenals, campus d’Elx

T’apassiona l’art de l’argumentació i la persuasió? Vols conéixer als cervells darrere de les discussions més acalorades? Llavors no voldràs perdre’t la presentació de la lliga de debat de la Universitat Miguel Hernández!

La presentació-debat, a càrrec de l’experimentada María Amparo Calabuig i els membres destacats dels diferents equips de la UMH que ens representen en les diferents lligues, promet una vetlada plena de discussió apassionada i idees estimulants.

Este esdeveniment està obert a tots els interessats en l’art del debat, independentment de la teua experiència. Si eres estudiant de la UMH o simplement algú interessat en el debat, este és un esdeveniment imperdible! Vine i coneix a la comunitat de debat de la UMH i submergeix-te en l’emocionant món de la retòrica.