Sorteig entrades concert “Orquestra Simfònica d’Elx”

La resposta correcta és: LES MIL I UNA NITS

El sorteig realitzat el dia 18 desembre 2014 a les 13:00 h al vestíbul de l’edifici Hélike va donar com a guanyador / a de les entrades a:
Gemma Romero Moraleda. Professora del Departament de Tecnologia Agroalimentària de la UMH

Vols guanyar dues entrades per assistir al concert de l’ORQUESTRA SINFONICA CIUTAT D’ELX (OSCE) del dia 1 de gener / 2015 al Gran Teatre d’Elx?

Per a això has pertànyer a la Universitat Miguel Hernández i respondre a la pregunta, enviant la teva resposta a

Indica el teu nom complet, número de telèfon i col·lectiu al qual pertanys (PAS, PDI, Alumni o Estudiant).

• Envia la resposta abans del dimecres 17 de desembre / 2014 a les 12 h.
• Les entrades es sortejaran, entre els encertants, el dijous 18 de desembre / 2014 a les 13 h.
• El sorteig serà públic, al hall de l’edf Hélike del campus d’Elx.

La pregunta és:

Amb quin llibre està relacionada l’obra que ocupa la primera part del concert de Cap d’Any de “Sheherezade”?

Gràcies per participar

07-02-14-OSCE-LOGO