La UMH exposa el X Premi de Pintura UMH-GAS NATURAL FENOSA 2012

15 Gener, 2013a18 Febrer, 2013

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, en col·laboració amb l’Ajuntament de la Nucia, ha inaugurat l’exposició del “X Premi de Pintura UMH-GAS NATURAL FENOSA 2012”. La mostra es troba en la sala Llevant de l’Auditori i Centre Cultural de la Mediterrània en la Nucia i es podrà visitar fins al 18 de febrer de 2013. A la inauguració ha assistit el vicerector adjunt de Cultura de la UMH, Josep Pérez i Tomàs.

La mostra forma part del programa d’exposicions itinerants “Circuit d’Art” de la UMH i consta de les 2 obres premiades i les 18 seleccionades en el Premi de Pintura UMH-GAS NATURAL FENOSA. Al certamen, que es va celebrar el passat mes de juny en la UMH, es van presentar 52 artistes de tot el territori nacional.

Noticia Ayto. La Nucia

Video La Nucia TV