X Premi de Pintura “Gas Natural Fenosa – UMH” 2012 – Lliurament del jurat

Nota de premsa de la decisió del jurat del X premi de pintura Gas Natural Fenosa – UMH:

José Luis Maravall Llagaria, guanyador del X Concurs de Pintura Gas Natural Fenosa-UMH

NOTA DE PREMSA: El jurat del X Concurs de Pintura Gas Natural Fenosa-Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha decidit concedir el primer premi, dotat amb 4.000 euros, a l’artista José Luis Maravall Llagaria per la seva obra “Un mal quadre el té qualsevol “. Així mateix, el jurat ha concedit l’accèssit, dotat amb 1.500 euros, a l’artista Javier Gomez Quintana per ‘Sola a casa’. Els treballs premiats han estat seleccionats entre les 52 obres que s’han presentat a aquest certamen de procedència de tot el territori nacional.

El jurat del premi ha estat compost per la vicerectora de Cultura i Extensió universitària, Sra Esther Sitges Maciá, per delegació del rector de la UMH, el professor de Pintura de la UMH Félix Gutiérrez, el professor de Pintura de la Universitat Politècnica de València Inocencio Galindo Mateo, l’artista plàstica Silvia Viana, l’artista María Dolores Mulà, el degà de la Facultat de BB.AA d’Altea, D. José Vicente Martín i, com a secretari, el Vicerector Adjunt de Cultura de la UMH, Josep Pérez i Tomàs.

L’acte de lliurament de premis i la inauguració de l’exposició de les obres seleccionades està previst que es realitzi el 7 de juny a les 13:00 hores a la Sala d’Exposicions de l’edifici Rectorat i Consell Social, ubicat al campus d’Elx.

Les 18 obres seleccionades per a l’exposició i el catàleg han estat les següents:

AUTOR/A TÍTULO
JUAN F. NAVARRO LLINARES Se ha desvanecido tu recuerdo
FRANCISCO CARPENA MUÑOZ El vuelo de la fantasía
ESTER MARIN TRAVEL Hysterie
LOLA BERENGUER SUAREZ Salto
ENRIQUE RODRIGUEZ GARCIA Circuito genealógico
RAFAEL CALBO SUCH Ombres
ANGEL ANT. MASIP SORIANO El Frío
MARIO SIMON MARUENDA Entrada y rincón
ANTONIO AGULLO GARCIA Para una exposición mejor
REINER IZQUIERDO ANGULO Sueño triturado