Festival de Teatre Clàssic de L’Alcúdia

Título del XII Festival de Teatro de La AlcudiaXII Edició del Festival de Teatre Clàssic de L’Alcúdia

La Universitat d’Alacant posa en marxa la dotzena edició del Festival de Teatre Clàssic de l’Alcúdia, que se celebrarà del 10 al 19 de juliol de 2024 al Jaciment arqueològic de l’Alcúdia, Elx.

El Festival, organitzat per la Universitat d’Alacant i la Fundació Universitària L’Alcúdia d’Investigació Arqueològica, inclou sis representacions teatrals a l’aire lliure, tres en el bloc de Teatre de l’Ensenyament i tres en el de Teatre Professional, totes al voltant de mites i llegendes de la tradició grecollatina, des de visions tant clàssiques com contemporànies.

La Companyia de Teatre UMH representarà en el XII Festival de Teatre Clàssic de L’Alcúdia l’obra El sueño de una noche de San Juan, basada en El somni d’una nit d’estiu de William Shakespeare. Aquesta peça es una adaptació dramàtica dirigida per Adán Rodríguez.

L’esdeveniment serà el dijous 11 de juliol de 2024 a les 22.00 hores en el Parc Arqueològic de L’Alcúdia d’Elx.