La Fúria
| 14 Maig, 2026 | ||
| 17:30 | a | 21:45 |
El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, continua el seu cicle de cinema en valencià a la sala Odeon d’Elx el proper 14 de maig, en sessions de 17.30 i 20.00 hores amb la pel·lícula La Fúria, de Gemma Blasco.
Sinopsi: La Fúria, de Gemma Blasco, s’endinsa en l’abisme d’Alexandra, una actriu la realitat de la qual es trenca després d’una nit que preferiria no recordar. El que comença com l’intent de reprendre la seua vida es converteix en una asfixiant espiral on el trauma no es plora, sinó que es transforma en una cosa molt més perillosa: una ràbia volcànica que batega sota la seua pell. Mentre assaja per a un paper que sembla reflectir el seu propi dolor, la línia entre la interpretació i el seu fosc present comença a desdibuixar-se, plantejant una pregunta inquietant: què succeeix quan el dolor que intentes reprimir decideix prendre el control absolut i esclatar enfront de tots?
Aquest cicle té la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeon d’Elx.
L’entrada és lliure limitada a l’aforament de la sala.

