Mostra d’il·lustració científica botànica: espècies tòxiques i medicinals

Sala ECO

26 de febrer 2024

28 Febrer, 2024 12:30a24 Març, 2024 23:59

Bàner de la Mostra d'il·lustració científica botànica: espècies tòxiques i medicinals

Mostra d’il·lustració científica botànica: espècies tòxiques i medicinals
per Oceanía Matilla

El pròxim dimecres 28 de febrer a les 12.30 hores, el Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la UMH inaugura al seu campus d’Oriola – Desemparats la «Mostra d’il·lustració científica botànica: espècies tòxiques i medicinals” de l’artista murciana Oceanía Matilla.

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la UMH inaugura una petita mostra d’il·lustracions en aquarel·la de l’artista Oceanía Matilla en l’espai ECO Desemparats, edifici Tudemir, al campus d’Oriola.
La mostra s’endinsa en el món de la il·lustració científica botànica i, en concret, aprofundeix en la medicina amb herbes.

Per mitjà d’un treball minuciós, Oceanía aprofundeix en el detall i cerca un apropament precís a la realitat amb làmines il·lustrades en aquarel·la sobre espècies tòxiques i medicinals. En els seus treballs amb el medi natural, l’artista basteix ponts entre la natura i la seua expressió artística.

Oceanía Matilla (Múrcia, 1999), viu i treballa a Múrcia. Artista multidisciplinària formada en la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Múrcia, treballa principalment amb mitjans pictòrics i combina pintura figurativa de retrat i paisatge, fotografia, videografia, collage, pintura digital, pintura mural i il·lustració.

L’exposició s’inaugura el pròxim dimecres en l’espai ECO Desemparats, edifici Tudemir del campus d’Oriola i es podrà visitar fins al 24 de març de 09.00 a 20.00 hores de dilluns a divendres.

Cartell:

Cartell de la Mostra d'il·lustració científica botànica: espècies tòxiques i medicinals