Cicle de cinema en valencià: Mamífera

17 Octubre, 2024
0:00a23:59

Bàner del Cicle de cinema en valencià

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx comença el nou Cicle de cinema en valencià 2024-2025 a la sala Odeon d’Elx.

La primera pel·lícula del cicle serà Mamífera de Liliana Torres, el 17 d’octubre de 2024, amb sessions a les 20.00 i a les 22.30 hores.

Sinopsi: Lola porta una vida plena al costat de la seua parella, Bruno, fins que un embaràs no planejat posa tot potes enlaire. Encara que sempre ha sabut que no vol ser mare, comença a sentir-se pressionada per les expectatives socials i enfronta les seues pròpies pors. Durant els tres dies que han d’esperar per a la seua cita en la clínica, Lola busca suport en les seues amigues i familiars, intentant reafirmar la seua decisió. No obstant això, Bruno, que tampoc es veia com a pare, comença a replantejar-se la seua postura.

Los properes pel·lícules seran:

28 de novembre 2024: Un sol radiant de Mònica Cambra i Ariadna Fortuny

23 de gener 2025: L’home dels nassos de Abigail Schaaff

Aquest cicle té la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeon d’Elx.

L’entrada és lliure però limitada a l’aforament de la sala.

Cartell:

Cartelldel cicle de cinema en valencià