Pel·lícula «Creatura» del Cicle de cinema en valencià

14 Març, 2024
20:00a23:59

Bàner del Cicle de cinema en valencià

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx continua el nou cicle de cinema en valencià a la sala Odeon d’Elx el proper 14 de març, en passes de 20:00 i 22:30 hores amb la pel·lícula Creatura, d’Elena Martín, elegida millor pel·lícula europea (Quinzena de realizadors), en el 76 Festival de Cannes 2023.

Sinopsi: Després de mudar-se amb la seua parella a una nova llar, Mila (Elena Martín) s’adona que la seua pèrdua de desig sexual es troba en si mateixa. A partir d’ací comença un viatge en què revisita experiències de la seua infància i adolescència amb l’esperança de reconciliar-se amb el seu cos.

Aquest cicle té la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeon d’Elx.

L’entrada és lliure però limitada a l’aforament de la sala.

Cartell: