Cicle de Cinema Infantil en Valencià

17 Febrer, 2024 18:30a16 Març, 2024 20:15

Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat, organitzen el 12é Cicle de Cinema Infantil en Valencià a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del Campus d’Elx de la UMH.

El pròxim dissabte 17 de febrer, a les 18:30 h, comença el XII Cicle de Cinema Infantil en Valencià, que tindrà lloc a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del Campus d’Elx.
Aquest cicle, organitzat per Xiquets d’Elx i l’ACL El Tempir amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la UMH i l’aula de cinema audiovisual de la Universitat d’Alacant, està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula.

El programa complet és el següent:

• 17 de febrer: Tom i Jerry
  • 24 de febrer: El viatge d’Ernest i Celestine
  • 9 de març: Oink, oink
  • 16 de març: Tadeu Jones 3

L’entrada és gratuïta i limitada a l’aforament de la sala.