Festival Internacional de Cinema Fantàstic d’Elx – FANTAELX

FANTAELX

16 de setembre 2019

FANTAELXEl Congrés Internacional de Gènere Fantàstic, Audiovisuals i Noves Tecnologies és una activitat de divulgació científica i acadèmica que forma part del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Elx – FANTAELX, i que compta amb la col·laboració de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

L’objectiu del Congrés és la difusió d’estudis d’investigació en les diferents línies temàtiques del Gènere Fantàstic, abastant totes les seves possibles variants i plataformes: cinema, televisió, teatre, literatura, còmic, videojocs, realitat virtual, etc.

La segona edició del Congrés tindrà lloc el 14 i 15 de novembre de 2019, de 9: 30 a 13: 00 hores, a l’Auditori del Centre de Congressos «Ciutat d’Elx» (veure mapa), sent d’accés gratuït per al públic general fins a completar aforament.