[SET] Projectes curs Expert Universitari en Arts Visuals

Sala ECO

19 d’octubre 2017

20 Octubre, 2017 11:00a3 Novembre, 2017 11:00

Projectes curs Expert Universitari en Arts Visuals[SET]  Projectes curs Expert Universitari en Arts Visuals

El pròxim divendres 20 d’octubre a les 19 hores s’inaugurarà a l’Espai Cultural Obert de l’edifici Altabix, una mostra col·lectiva dels projectes fotogràfics de finalització d’estudis d’alumnat que han finalitzat la formació d’Expert Universitari en Arts Visuals, Fotografia i Projecte Personal, durant el curs acadèmic 2016 – 2017.

Durant la inauguració es podrà visionar a l’aula 07 del mateix edifici al voltat de les 19:30 hores, una projecció dels audiovisuals que acompanyen als projectes.

Els treballs arrepleguen una mostra de l’essencial del projecte, tant en els seus aspectes tècnics i formals com en el desenvolupament de la idea.