CIEACOVA, Estudiants, Estudis, Exàmens, Valencià

26 d’abril 2017

Proves d’acreditació valencià

CIEACOVA copiaLa Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) està formada per membres dels serveis lingüístics de les universitats següents: Universitat de València-Estudi General, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I de Castelló, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Cardenal Herrera-CEU i Universitat Catòlica de València – Sant Vicent Màrtir.

Convocatòria maig-juny 2017
Termini de matrícula: Des del dimecres 26 d’abril fins al divendres 12 de maig de 2017.

Informació important

Cursos d'hivern UMH