Sorteig entrades concert “Orquestra Simfònica d’Elx”

La resposta correcta és: L’ORATORI ÉS SEMPRE SOBRE UN TEMA RELIGIÓS I NO ES REPRESENTA AMB ACCIÓ DRAMÀTICA. L’ÒPERA TÉ TEMES DIVERSOS I ÉS UNA OBRA TEATRE-MUSICAL.

El sorteig realitzat el dia 4 març 2015 a les 13:00 h al vestíbul de l’edifici Hélike va donar com a guanyador/a de les entrades a:
Victòria Soto Sanz. Estudiant de Màster Universitari en Psicologia General Sanitària

Vols guanyar dues entrades per assistir al concert de l’ORQUESTRA SINFONICA CIUTAT D’ELX (OSCE) del dia 13 de març de 2015 al Gran Teatre d’Elx?

Per a això has pertànyer a la Universitat Miguel Hernández i respondre a la pregunta, enviant la teva resposta a

Indica el teu nom complet, número de telèfon i col·lectiu al qual pertanys (PAS, PDI, Alumni o Estudiant).

• Envia la resposta abans del dimarts 3 de març de 2015 a les 12 h.
• Les entrades es sortejaran, entre els encertants, el dimecres 4 de març de 2015 a les 13 h.
• El sorteig serà públic, al hall de l’edf Hélike del campus d’Elx.

La pregunta és:

La Passió segons S. Mateu és un Oratori de Johan S. Bach Quina diferència hi ha entre l’Oratori i l’Òpera?