La UMH i Creu Roja desenrotllaran projectes de formació del voluntariat per al grup de treball de majors de 55 anys

07-02-14 donacion de obras

La vicerectora de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Esther Sitges Maciá, i el president del Comité Provincial de Creu Roja Espanyola a Alacant i professor de la UMH, Francisco Javier Gimeno, han firmat este matí un conveni que permet el desenrotllament de projectes i experiències en el camp del voluntariat i la formació per al grup de treball de majors de 55 anys de la UMH, que inclou, entre altres, el Club Senior, l’Associació Camins i les Aules Universitàries de l’Experiència.

L’acord permet, a més, l’intercanvi de personal especialitzat en els camps de la docència, la investigació, el benestar social i la cultura. Així mateix, gràcies al conveni es crearà una comissió mixta en voluntariat i formació per a majors de 55 anys. També, permet promoure les campanyes de sensibilització i divulgació en matèria de voluntariat i formació.