Senda del poeta 2014

29 Març, 2014
30 Març, 2014
Senda del Poeta 2014

Com en anys anteriors el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH, col·labora en la Senda del Poeta que commemora la mort del poeta oriolà.

En la Senda del Poeta es recorren els llocs relacionats amb la vida i obra de Miguel Hernández. El camí comença a Oriola, on va nàixer el poeta; passa per Cox, on va viure amb la seua esposa Josefina; per Elx, on van viure i van morir la seua viuda i fill, per a acabar a Alacant, ciutat on va morir el 28 de març de 1942 i està soterrat.

La Senda arrancarà des d’Oriola el dia 28 de març l’entrada dels senderistes a la Universitat Miguel Hernández serà el dissabte dia 29 a primera hora de la vesprada. A la seua arribada a la UMH, en l’edifici Altabix on està prevista la seua pernoctació, els senderistes podran gaudir de diferents activitats, reprenent la seu marxa l’endemà per a acabar en la tomba del poeta, en el cementeri d’Alacant.

L’activitat està organitzada per l’IVAJ. Per a obtindre més informació i per a realitzar les inscripcions han d’entrar en Senda del Poeta 2014. Hi ha places limitades!

Senda del Poeta el dia 29 de març 2014 en la Universitat Miguel Hernández d’Elx, en l’edifici Altabix.

Arrancada de la Senda del Poeta a Oriola el dia 28 de març 2014.

Vídeo “Senda del Poeta 2013”

Fotos de la presentació en la UMH el dia 12 de març.

Fotos de la presentació en Albatera el dia 14 de febrer.