Els estudiants de Belles Arts becats per la Fundació CIEC donen dos obres a la Universitat

Els estudiants de la Facultat de Belles Arts de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx Ana Lizón i Antonio Azorín, beneficiaris de la Beca de la Fundació del Centre Internacional de l’Estampa Contemporània (CIEC) de Betanzos (La Corunya) , han donat dos obres de gravat en fusta a la Universitat. La vicerectora de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat, Esther Sitges Maciá, ha rebut estos treballs que formaran part de la partida d’obres artístiques que posseïx la institució.

07-02-14 donacion de obras

Els estudiants de la UMH s’han format durant dos mesos en un curs del programa del Màster de l’Obra Gràfica en la Fundació CIEC. A més, han participat en l’exposició col·lectiva “Exposició d’estudiants Màster CIEC” a Betanzos, que és l’antesala de la mostra individual de les seues estampes en la UMH.

Les beques CIEC consistixen en una dotació econòmica en forma de bossa de viatge i en una matrícula de dos mesos en el programa de formació del centre. Estes beques estan dirigides a estudiants, llicenciats i graduats, seleccionats per la Facultat de Belles Arts de la UMH. Esta dotació ajuda als alumnes a compartir l’experiència amb altres estudiants de la fundació i d’altres centres europeus.

Les beques CIEC 2014 ja han obert el termini d’inscripció per a donar l’oportunitat a més estudiants de la UMH a participar en esta col·laboració formativa entre ambdós institucions.