Estudiantes de la UMH exponen la muestra “Mirades” en Benejúzar

Exposició

28 de maig 2012

29 Maig, 2012a17 Juny, 2012

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, en col·laboració amb l’Ajuntament de Benejúzar, ha organitzat l’exposició “Mirades”, dins del programa d’exposicions itinerants “Circuit´d’art”. El professor de la UMH Josep Perez i Tomàs, comissari de l’exposició, serà l’encarregat de la inauguració d’esta mostra, que podrà visitar-se des de demà dimarts, 29 de maig, fins al 17 de juny.

Amb esta exposició, la UMH continua amb el projecte que es va posar en marxa al maig de 2005, en el que estudiants de Pintura Urbana de la Facultat de Belles Arts van iniciar estes exposicions. Enguany el projecte agermana la pintura i el camp digital, amb el resultat de la convergència de llenguatges que captiven i interessen per la seua sensibilitat.