Els grups de teatre dels campus d’Elx i Sant Joan d’Alacant de la UMH representen les obres “Improviciados” i “Desesperando a Godot”

Teatre

22 de maig 2012

Els grups de teatre dels campus d’Elx i de Sant Joan d’Alacant de la Universitat Miguel Hernández (UMH) representaran les obres “Improviciados” i “Desesperando a Godot” demà dimecres, 23 de maig, a les 18:00 hores i a les 19:30 hores, respectivament, en l’edifici Quòrum V del campus d’Elx. L’entrada és lliure, limitada únicament a l’aforament de la sala.

Amb esta activitat, organitzada pel Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH, el grup de teatre “Celda 1009” del campus d’Elx i “Celda 1009” del campus de Sant Joan d’Alacant pretenen mostrar a la comunitat universitària el treball que han realitzat en els últims mesos. Les obres estan dirigides per Adam Rodríguez.

no images were found