La UMH i l’Ajuntament de Dénia firmen dos acords per a col·laborar en activitats culturals

Sense categoria

19 d’abril 2012

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha firmat este matí dos acords de col·laboració amb l’Ajuntament de Dénia que permetran als estudiants de la UMH realitzar activitats culturals en la localitat. A l’acte ha assistit el vicerector adjunt de Cultura de la UMH, Josep Pérez i Tomàs. Un dels convenis permetrà que els grups de teatre de la Universitat puguen realitzar representacions en les sales municipals de Dénia. Per mitjà de l’altre acord firmat, els estudiants de la UMH podran realitzar exposicions en la localitat, dins del ‘Circuit d’Art’. El comissari d’estes exposicions serà el professor Josep Pérez i Tomàs.

no images were found