La UMH i l’Ajuntament de Sant Joan d’Alacant col·laboraran en la realització d’activitats culturals i formatives

Art i Cultura, Extensió, Institucional

18 d’abril 2012

La vicerectora de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Esther Sitges Maciá, i l’alcalde de l’Ajuntament de Sant Joan d´Alacant, Manuel Aracil Llorens, han firmat este matí tres convenis de col·laboració per a la realització de representacions teatrals, exposicions i activitats formatives en sales municipals. El primer conveni permetrà que els estudiants de la UMH puguen realitzar representacions teatrals en sales de Sant Joan d´Alacant. Per la seua banda, l’acord de col·laboració sobre exposicions té com a objectiu organitzar mostres dels alumnes de la Universitat en la localitat dins del ‘Circuit d’Art’ de la UMH. El vicerector adjunt de Cultura, Josep Pérez i Tomàs, serà el comissari de les mateixes. Així mateix, l’últim conveni regula l’organització i celebració d’activitats formatives.