Cinema en valencià: L’esperit del bosc

Cinema en valencià

14 de novembre 2008

Des del Vicerectorat d’Estudiants i Extensió Universitària us convidem a gaudir de la pel•licula d’animació “L’esperit del Bosc”, un conte dels nostres dies amb un contingut ecologista, al Cine Odeon d’Elx, Sala B, dissabte i diumenge 22 i 23 de novembre, en horari de 17:30 i 20 hores, dins de la programació de “Cinema en valencià” que les 5 universitats valencianes han organitzat.

Podeu arreplegar les invitacions al Secretariat d’Extensió Universitària, primera planta de l’Edifici Hèlike, a partir del dilluns 14 de novembre.

L’esperit del bosc.

Cartell
Títol original: Espíritu del bosque
Producció: Espanya, 2008
Direcció: David Rubín i Juan Carlos Pena
Gènere: Animació
Recomanada per a tots els públics
Estrena: 11/09/2008

La construcció d’una carretera amenaça el bosc i els animals, encapçalats per Furi, han d’evitar que talin els seus amics arbres. Darrere del projecte hi trobem la malvada senyora D’Abondo, encantada de fer la guitza als animals del bosc una vegada més. La tala d’arbres comença, però aviat els animalons s’enginyaran la manera d’evitar que la carretera espatlle per sempre el seu petit món. El film, amb un inequívoc missatge ecologista, és una seqüela d'”El bosque animado” (2001) i compta amb les veus de Luis Merlo i María Adánez.