Fallada de l’IX premi de pintura Factor Energía-UMH

EL JURAT DE L’IX CONCURS DE PINTURA FACTOR ENERGIA – UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D’ELX, REUNIT AMB DATA 13 D’ABRIL, HA FALLAT EL CERTAMEN DESPRÉS DE L’ESTUDI DE LES 61 OBRES PRESENTADES Al CERTAMEN.

El Jurat, compost per Sr. Jesús Rodríguez Marín, Excm. i Magfco. Rector de la UMH, els vocals Sr. Óscar Vega, representant de Factor Energia, Sr. Félix Gutiérrez, Professor de Pintura de la UMH, Sr. Inocencio Galindo Mateo, Professor de Pintura de la Universitat Politècnica de València, Sra. Tatiana Sentamans, Vicedegana de la Facultat de Belles arts, Sra. Silvia Viana, artista plàstic, i actuant com a Secretari Sr. Josep Pérez i Tomàs, Vicerector Adjunt per a la Direcció del Secretariat d’Extensió Universitària de la UMH, ha fallat l’IX Certamen Factorenergía – UMH sent el guanyador Sr. Alberto Marquez Ruiz,  amb la seua obra “Noves espècies: l’emboscada” premie dotat amb 6.000 Euros. L’accèssit, dotat amb 2.500 Euros, ha recaigut en Sr. José Boñano Marquez amb la seua obra “White”.

Les 19 obres seleccionades per a exposició i catàleg han sigut les següents:

AUTOR/A

TÍTOL

Enrique Rodriguez Garcia (Guzpeña)

Brollador de música

Francisco Diaz Tripiana

El forrellat

Cristina Bernador Marí

La naturalesa de les ombres

Gabriel Tomás Carrascosa

Virgínia Sanchez Piñeros

s/t

Antonio Barea Lopez

El vent que em porta a la llum…

Maria Zambrana Aliaga

La pèrdua

Irene Cuadrado Hernandez

Somriures després de l’alhambrada

Pablo Llorente Requena

Dolor i salvació

L’Acte de lliurament de premis i la inauguració de l’exposició està previst per a el pròxim dia 1 de juny a les 13.00 hores a la Sala d’Exposicions de l’Edifici Rectorat i Consell Social.