VII Certamen de «Cartas de Amor y Desamor»

1 abril, 2011 12:00a3 mayo, 2011 12:00

El termini d’admissió serà el comprés entre l’1 d’abril al 3 de maig de 2011. Les cartes podran entregar-se personalment en consergeria en l’IES CARRÚS c) José Díez Mora núm. 2. Elx, a l’atenció de Paloma Villarejo. Departament de Castellà «Concurs cartes d’amor i desamor» o enviar per mail a l’adreça de correu

Hi haurà tres categories:

• Categoria per a alumnes/as de Secundària i Batxillerat dels diferents instituts d’Elx.
  • Categoria especial per a un alumne/a de l’IES Carrús de Batxillerat, Secundària o Mòduls.
  • Categoria per a alumnes/as de la Universitat Miguel Hernández.

Cadascuna de les tres categories tindrà els següents premis: una dotació econòmica de 30 euros de l’IES CARRUS, un MP4 per part de la universitat i un lot de material escolar o llibres de la llibreria Santos.

Bases completes