Sala Gris

Dark Background & Flashes

Derek V. Bulcke, Pedro Lobo, K1NK1

25 d’octubre de 2019 – 24 de gener de 2020

La metròpolis nocturna com a background i els seus hàbits i afectes com a flashes, com ara esdeveniments emocionals en l’urbs, configuren el fi de festa amb una exposició proposta per l’espai d’art murcià Fail Studio. Dark Background & Flashes és una mostra comissariada per Daniel Barceló per a la Sala Gris sobre altres formes d’entendre els cossos, tot buscant desestabilitzar certs mecanismes de poder. Tres són els artistes que treballen en relació amb la nit, entesa aquesta com a fons i figura del projecte. Derek V. Bulcke, artista audiovisual, Dj i productor aborda la memòria personal-col·lectiva des d’una lògica de treball erràtica i expandida. Pedro Lobo, artista i dissenyador de moda, ens planteja una instal·lació que es val tant de peces / objecte de làtex natural com de traçats o cordes per elaborar una arquitectura sobre els límits relacionals. K1NK1, artista urbà, tatuador i il·lustrador planteja una relació metafòrica entre el mur i la pell a través de la pintura i la il·lustració en diversos formats.

Universitat Miguel Hernandez, Avinguda de la Universitat d’Elx, S/N, 03202 Elx, Alacant
Telefon conserjeria: 966 65 86 04

Exposiciones realizadas curso 2016/2017