Pla de formació per a professionals de la cultura GVA-UMH 2022

Banner del Plan de formación Cultura para la renovación GVA-UMH 2022

Pla de formació CULTURA PER A LA RECUPERACIÓ és un programa de la Generalitat Valenciana en col·laboració amb la Universitat Miguel Hernández d’Elx, adreçat a professionals relacionats amb els sectors culturals de la Comunitat Valenciana, com ara arts visuals, arts escèniques, creació audiovisual, gestió cultural, comissariat, mediació, disseny, investigació cultural, així com personal tècnic d’universitats públiques i centres de la GVA vinculades a la cultura, qualsevol altre tipus d’agent cultural i persones interessades en la cultura.

Introducció al mercat de l'art i la valoració d'obres artístiques

Adreçat a: Professionals relacionats amb els sectors culturals de la Comunitat Valenciana, com ara arts visuals, arts escèniques, creació audiovisual, gestió cultural, comissariat, mediació, disseny, investigació cultural, així com personal tècnic d'universitats públiques i centres de la GVA vinculades a la cultura, qualsevol altre tipus d'agent cultural i persones interessades en la cultura.

Dates: 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 27, 28, 29 - juliol 2022
Horari: 18.00 a 20.00 hores
Matrícula única: 30 euros

Anar a la información i matriculació del curs Introducció al mercat de l'art i la valoració d'obres artístiques