Concert 25 Aniversari UMH per l’Ensemble Vocal Pneuma UMH

27 Maig, 2022
19:30a21:30

Banner Concert 25 Aniversari UMH per PNEUMA

L’Ensemble Vocal Pneuma UMH amb la col·laboració de la Camerata Numen i dirigit per Carmen Montesinos, celebren el 25 Aniversari UMH oferint-nos un concert el dia 27 de maig de 2022, a les 19.30 hores, a la Sala d’Actes de l’edifici Rectorat i Consell Social del campus d’Elx.

Descarregar programa del Concert 25 Aniversari UMH

• Mi garganta – Carlos Guastavino
  • If I Didn’t Have You (B. S. O. Monstruos S. A.) – Randy Newman
  • Aleluya – Leonard Cohen

La Universitat Miguel Hernández d’Elx celebra su XXV aniversari. En aquest concert ens unim a la commemoració susdita amb una altra mostra de compromís a través d’accions culturals i formatives que en aquests anys el cor UMH ha compartit amb la societat.

El programa triat en aquesta ocasió repassa part de la història de la nostra universitat amb temes escrits pel poeta que li dona el nom, Miguel Hernández, com ara La palmera levantina i Llegó con tres heridas, als quals posà música Joan Manuel Serrat que va ser investit Doctor Honoris Causa per la UMH en 2010. Per a interpretar-los s’han realitzat arranjaments per a quatre veus. La resta del programa abasta diferents peces que han format part del nostre repertori habitual amb novetats per aquesta ocasió.

En el seu discurs Serrat va donar les gràcies a la UMH pel reconeixement a la seua persona i a la música la qual sempre s’ha considerat «la germana pobra de les arts», però que en realitat és un vehicle que conjumina gent i cultura.

Carmen Montesinos Fortea

Anar a la pàgina dels concerts de l’Ensemble Vocal Pneuma UMH